Skip to the main content

Preliminary communication

ULAGANJE SREDSTAVA ŽIVOTNOG OSIGURANJA -BITNA SASTAVNICA MARKETING MIKSAOSIGURAVAJUĆEG DRUŠTVA

Mira Pešić


Full text: croatian pdf 251 Kb

page 480-500

downloads: 11.085

cite


Abstract

Marketing miks strategija suvremeno je oruđe u vođenju poslovne politike gospodarskoga društva u tržišnim uvjetima. To je posebno bitno za tvrtke iz djelatnosti tržišta pune konkurencije. Stoga je nezaobilazna u vođenju poslova životnog osiguranja. U teoriji i praksi marketing miks strategija uključuje proizvod, cijenu, promociju i kanale distribucije. Autorica tvrdi i zaključuje da je u poslu životnog osiguranja posebno toj strategiji dodati i jednako bitnu sastavnicu: ulaganje privremeno slobodnih fi nancijskih sredstava, to jest ulaganje matematičke pričuve životnog osiguranja. Svoju tvrdnju i zaključak izvodi na osnovi teorijske rasprave, a potvrđuje razmatranjem poslovanja jedne osiguravajuće tvrtke.

Keywords

djelatnost osiguranja; životno osiguranje; marketing miks strategija; matematička pričuva; ulaganja matematičke pričuve

Hrčak ID:

10294

URI

https://hrcak.srce.hr/10294

Publication date:

25.8.2005.

Article data in other languages: english

Visits: 13.515 *