Skip to the main content

Professional paper

Organizacijsko komuniciranje u turizmu

Živana Sunara ; Visoka škola za sportski menadžment "Aspira", Split, Hrvatska
Sandra Jeličić ; Visoka Škola za sportski menadžment "Aspira", Split, Hrvatska


Full text: croatian docx 55 Kb

page 89-93

downloads: 810

cite


Abstract

Organizacija se danas većinom definira kao sustav. Svaka organizacija ima svoju kulturu. Na komunikaciju možemo gledati kao na sredstvo povezivanja ljudi u organizaciji u ostvarenju zajedničke svrhe. Aktivnost unutar skupine nije moguća bez komunikacije jer se ne mogu provesti koordinacija i promjena. Svrha komunikacije u organizaciji je provesti promjenu – usmjeriti akcije u cilju dobrobiti poduzeća. Kako bi ispunilo svoju svrhu, komuniciranje mora biti djelotvorno što znači da pošiljatelj i primatelj razumiju sadržaj komunikacijskog procesa na isti način.
Organizacijsko komuniciranje na razini turističke djelatnosti podrazumijeva organizacijski glas i imidž koji organizacija projicira o sebi na inozemnu i domaću populaciju (turiste) te na sve svoje ostale interesne grupe: partnere, klijente, dobavljače, preprodavače, ulagače, medije, zaposlenike i potencijalne zaposlenike. Organizacijsko komuniciranje u tom smislu pridonosi organizaciji pri postizanju organizacijskih ciljeva i nudi joj jedinstvenu priliku da se predstavi kao produktivni član nekog društva.

Keywords

organizacija; komuniciranje; turistička destinacija; imidž; identitet; ugled; oglašavanje; krizno komuniciranje

Hrčak ID:

104897

URI

https://hrcak.srce.hr/104897

Publication date:

3.6.2013.

Visits: 1.838 *