Skip to the main content

Meeting abstract

KOMPETENTNOST ANDRAGOGA ZA POUČAVANJE PODUZETNIŠTVA

Zdravko Tkalec ; Pučko otvoreno učilište Petar Zrinski, Zagreb



Abstract

Poduzetništvo je jedna od ključnih kompetencija cjeloživotnog obrazovanja i ima veliki društvenu i gospodarsku važnost. Učenje i stjecanje poduzetničkih znanja i vještina nužno je i u obrazovanju odraslih. U planiranju i provedbi takve vrste obrazovnih programa u procesu cjeloživotnog učenja nameće se pitanje educiranosti andragoga o relevantnim sadržajima, ali i metodama transfera znanja prema potencijalnim poduzetnim osobama ili poduzetnicima u užem smislu te riječi. U tom kontekstu nužno je sagledati i prijenos znanja usmjerenog poticaju poduzetnosti svakog polaznika.
U području provedbe učenja za poduzetništvo, nastavnici trebaju posjedovati kontekstualna i metodičko-didaktička znanja i vještine. Suvremeni andragog koji poučava način stjecanja poduzetničke kompetencije mora znati osnovne karakteristike poduzetništva na temelju kojih će pripremiti i realizirati svrsishodan, obrazovnim ishodima orijentiran nastavni plan i program. Stoga je bitno razumijevanje da su kreativnost, inovativnost, razvoj, upornost i drugo nužni za razvoj poduzetništva, a poslovno-ekonomska znanja potrebna za provedbu poduzetničkog pothvata u užem smislu te riječi. U prijenosu znanja polaznicima obrazovanja andragog mora koristiti princip metodičkog pluralizma. Veći dio obrazovnog procesa moraju obuhvaćati aktivne metode učenja i poučavanja.

Keywords

aktivne metode učenja; andragog; cjeloživotno obrazovanje; ključna kompetencija; poduzetništvo; poduzetnost

Hrčak ID:

104911

URI

https://hrcak.srce.hr/104911

Publication date:

12.12.2011.

Article data in other languages: english

Visits: 1.076 *