Meeting abstract
KONCEPT CJELOŽIVOTNOG UČENJA KAO IZAZOV ZA PROFESIJU ANDRAGOGA
Tihomir Žiljak
orcid.org/0000-0002-0895-5157
; Pučko otvoreno učilište Zagreb
Abstract
U radu se postavlja pitanje o teškoćama konstituiranja andragoške profesije u uvjetima provođenja koncepta cjeloživotnog učenja. Samo razvijanje kompetencija stručnjaka koji se bave obrazovanjem odraslih još nije dovoljno za konstituiranje andragoga kao profesije. Ako se težište prebacuje s obrazovanja na učenje i ishode učenja u različitim okruženjima (formalno i neformalno obrazovanje te informalno učenje), onda je ključno provjeravati i strukturirati ishode učenja. Težište se s moralnih i samoregulirajućih obilježja profesije prebacuje na kontrolu kvalitete, koju provode organizacije za kontrolu kvalitete (agencije, centri i sl.). Ključan je ishod obrazovnog procesa koji mora biti provjerljiv na tržištu rada i mora imati krajnji rezultat u povećanoj kompetentnosti nacionalnoga gospodarstva. U radu se postavlja pitanje o tome kakve su mogućnosti razvoja andragogije kao profesije ako su ključni regulatori rada ovih stručnjaka izvana njihove strukovne zajednice te prebačeni na tržište i organizacije za kontrolu i evaluaciju?
Keywords
Andragog; profesija; cjeloživotno učenje; kontrola kvalitete; tržište
Hrčak ID:
104915
URI
Publication date:
12.12.2011.
Visits: 1.345 *