Review article
Stavovi učenika i učitelja o gradnji kurikuluma izvannastavnih aktivnosti u nižim razredima osnovne škol
Vesnica Mlinarević
; Faculty of Primary Education in Osijek
Sanja Matanović
orcid.org/0000-0002-5322-4740
Abstract
Izvannastavne aktivnosti potiču cjeloviti djetetov razvoj, stvaralačke sposobnosti i interese. Svi učenici u školi opredjeljuju se za izvannastavnu aktivnost prema svojim sposobnostima, potrebama i interesima. Odrednicom slobode izbora učenika za izvannastavnu aktivnost uvažava se odgojno-obrazovna potreba svakoga djeteta, učenika i odrasle osobe; potreba za zadovoljenjem potreba i interesa svakoga djeteta u školi. Sadržajno bogatstvo izvannastanih aktivnosti te prilagođenost potrebama i željama konkretne školske ustanove pruža mogućnost individualnog razvoja i učenika i učitelja. U radu se iznose stavovi 103 učenika i 23 učiteljice o gradnji kurikula izvannastavnih aktivnosti tijekom školske godine 2011./2012. u trima ruralnim i trima urbanim osnovnim školama Brodsko-posavske županije. Rezultatima istraživanja dobio se uvid u broj izvannastavnih i izvanškolskih aktivnosti, u zadovoljstvo izborom izvannastavnih aktivnosti učenika i učitelja, u mogućnosti predlaganja novih izvannastavnih aktivnosti i razloge uključivanja učenika i učitelja u izvannstavne aktivnosti.
Keywords
učenici; kurikul; izvannastavne aktivnosti; učitelji; osnovna škola
Hrčak ID:
105347
URI
Publication date:
15.7.2013.
Visits: 2.142 *