Preliminary communication
Deskriptori učeničkih postignuća u nastavi materinjeg jezika i književnosti od I. do V. razreda devetogodišnje osnovne škole u Bosni i Hercegovini
Ružica Šutalo Selimagić
Abstract
U ovom tekstu prikazano je opisno ocjenjivanje u devetogodišnjoj osnovnoj školi u Bosni i Hercegovini kao i oprečna mišljenja učitelja o ocjenjivanju. Naglasak je stavljen na opisno ocjenjivanje kao kvalitativnu analizu učeničkih postignuća. Ponuđeni su deskriptori koji mogu pomoći pri kontinuiranom praćenju i vrednovanju učeničkih postignuća u nastavi materinskog jezika. Deskriptori su podijeljeni prema nastavnim područjima: čitanje i razumijevanje pročitanog, usmeno i pismeno izražavanje, gramatika, pravopis i pravogovor.
Keywords
devetogodišnja osnovna škola; deskriptori; opisno ocjenjivanje; čitanje i razumijevanje pročitanog; usmeno i pisano izražavanje; gramatika; pravopis i pravogovor
Hrčak ID:
112415
URI
Publication date:
2.12.2013.
Visits: 8.565 *