Skip to the main content

Preliminary communication

Deskriptori učeničkih postignuća u nastavi materinjeg jezika i književnosti od I. do V. razreda devetogodišnje osnovne škole u Bosni i Hercegovini

Ružica Šutalo Selimagić


Full text: croatian pdf 523 Kb

page 521-540

downloads: 6.759

cite


Abstract

U ovom tekstu prikazano je opisno ocjenjivanje u devetogodišnjoj osnovnoj školi u Bosni i Hercegovini kao i oprečna mišljenja učitelja o ocjenjivanju. Naglasak je stavljen na opisno ocjenjivanje kao kvalitativnu analizu učeničkih postignuća. Ponuđeni su deskriptori koji mogu pomoći pri kontinuiranom praćenju i vrednovanju učeničkih postignuća u nastavi materinskog jezika. Deskriptori su podijeljeni prema nastavnim područjima: čitanje i razumijevanje pročitanog, usmeno i pismeno izražavanje, gramatika, pravopis i pravogovor.

Keywords

devetogodišnja osnovna škola; deskriptori; opisno ocjenjivanje; čitanje i razumijevanje pročitanog; usmeno i pisano izražavanje; gramatika; pravopis i pravogovor

Hrčak ID:

112415

URI

https://hrcak.srce.hr/112415

Publication date:

2.12.2013.

Article data in other languages: english italian

Visits: 8.603 *