Review article
Rijeka Krka i Nacionalni park Krka u funkciji zavičajne nastave
Jurica Botić
Abstract
Na temelju različitih aspekata proučavanja zavičaja i primjene tih
aspekata na prostor koji obuhvaća Nacionalni park Krka, ovaj rad istražuje mogućnosti implementacije zavičajnih sadržaja u odgojno-obrazovni proces u svrhu razvijanja osjećaja odgovornosti prema prostoru koji nas okružuje te očuvanja vlastitog kulturnog identiteta. Budući da okosnicu NP Krka čini rijeka Krka, tvoreći pritom čitav niz reljefnih oblika, sasvim je razumljivo da je veliki broj zavičajnih
tema ovog prostora usko vezan uz nastavu geografi je ili uz one nastavne predmete koji s geografi jom tvore korelativne odnose. Iako zavičajne teme danas nisu u tolikoj mjeri zastupljene u nastavi koliko bi trebale biti, u novije vrijeme bilježi se značajan napredak na tom području, a učiteljima se ostavlja više prostora za vlastitu kreativnu afirmaciju.
Keywords
rijeka Krka; Pokrčje (porječje Krke); Nacionalni park Krka; zavičajna nastava; korelacija
Hrčak ID:
112451
URI
Publication date:
14.5.2010.
Visits: 2.028 *