Skip to the main content

Conference paper

Medij kao medij (između brenda i čovjeka)

Trina Mjeda ; University North, Koprivnica, Croatia


Full text: croatian pdf 278 Kb

page 724-731

downloads: 1.345

cite


Abstract

Moderni potrošači sve su zahtjevniji – više nije dovoljno imati samo dobar proizvod, važno je biti brend. No iza većine brendova stoji dugogodišnja i kompleksna strategija, koja se prije svega temelji na karakteriziranju brenda kao ljudskog bića. Pritom, mediji služe kao kanali za komunikaciju vrijednosti i obećanja brenda prema ciljnoj skupini – brend time želi postati idealan čovjek, idol, a potrošači se s njim žele poistovjetiti. Iskazivanje lojalnosti pojedinom brendu znak je pripadnosti toj grupi, odnosno prihvaćanja vrijednosti koje su determinirane osobnošću brenda. U ovom radu sadržan je pregled metoda kojima se utječe na ponašanje potrošača i kako one evoluiraju.

Keywords

ponašanje potrošača; mediji i oglašavanje; bihevioralna ekonomija; neuromarketing

Hrčak ID:

127203

URI

https://hrcak.srce.hr/127203

Publication date:

15.9.2014.

Article data in other languages: english

Visits: 2.897 *