Conference paper
Medij kao medij (između brenda i čovjeka)
Trina Mjeda
; University North, Koprivnica, Croatia
Abstract
Moderni potrošači sve su zahtjevniji – više nije dovoljno imati samo dobar proizvod, važno je biti brend. No iza većine brendova stoji dugogodišnja i kompleksna strategija, koja se prije svega temelji na karakteriziranju brenda kao ljudskog bića. Pritom, mediji služe kao kanali za komunikaciju vrijednosti i obećanja brenda prema ciljnoj skupini – brend time želi postati idealan čovjek, idol, a potrošači se s njim žele poistovjetiti. Iskazivanje lojalnosti pojedinom brendu znak je pripadnosti toj grupi, odnosno prihvaćanja vrijednosti koje su determinirane osobnošću brenda. U ovom radu sadržan je pregled metoda kojima se utječe na ponašanje potrošača i kako one evoluiraju.
Keywords
ponašanje potrošača; mediji i oglašavanje; bihevioralna ekonomija; neuromarketing
Hrčak ID:
127203
URI
Publication date:
15.9.2014.
Visits: 3.463 *