Skip to the main content

Original scientific paper

UPRAVLJANJE ZNANJEM U MARKETINGU ZA MALA I SREDNJA PODUZEĆA

Brano Markić ; Faculty of Economics, University of Mostar, Mostar, Bosnia and Herzegovina
Sanja Bijakšić orcid id orcid.org/0000-0003-4574-7610 ; Faculty of Economics, University of Mostar, Mostar, Bosnia and Herzegovina
Arnela Bevanda ; Faculty of Economics, University of Mostar, Mostar, Bosnia and Herzegovina


Full text: croatian pdf 154 Kb

page 167-182

downloads: 867

cite


Abstract

Upravljanje znanjem je opći koncept organiziranja, ekstrakcije, raspoređivanja i uporabe znanja unutar organizacije. Koncept upravljanja znanjem nije samo prihvatljiv i primjenjiv u velikim organizacijama nego i u malim i srednjim poduzećima. Znanja o kupcima, njihovim stavovima o proizvodima i uslugama, rezultati promocije i oglašavanja, tržišna potražnja konkurencija primarno su u fokusu marketinške poslovne funkcije. Stoga mala i srednja poduzeća trebaju upravljati znanjem i rabiti ga da bi bila konkurentna i postigla maksimalne povrate i prihode. Ogromna količina podataka ulazi u organizaciju i pohranjuje se u različitim dokumentima i formatima. U radu se istražuje kako se podatci mogu organizirati u cilju ekstrakcije znanja i kako znanje uporabiti za oblikovanje uspješne marketinške strategije i plana u malim i srednjim poduzećima. To je tacit znanje temeljeno na iskustvu marketinških eksperata. Rad prikazuje primjenjiv koncept pribavljanja znanja i transformacije u vrijednu aktivu malih i srednjih poduzeća.

Keywords

upravljanje znanjem; marketinška strategija; tacit znanje; eksplicitno znanje

Hrčak ID:

133984

URI

https://hrcak.srce.hr/133984

Publication date:

19.12.2014.

Article data in other languages: english

Visits: 2.319 *