Skip to the main content

Case report

Brušenje talenta festivalskim programom

Anđela Vidović orcid id orcid.org/0000-0002-7241-5569 ; arteist.hr


Full text: croatian pdf 208 Kb

downloads: 425

cite


Abstract

Određivanje kazališta trenutačno se temelji na dvjema oprekama – kazalištu kao mjestu radikalne pobune koje može i ne mora utjecati na stvarnost i kazalištu kao mjestu detektiranja problema. Od kazališta ne očekujem rješenje ili izbavljenje od trenutačne stvarnosti, jednako kao što ne očekujem da ono bude pokretačem društvenih promjena. U prvome me redu zasmetala prividna radikalnost u dijelu predstava u kojima zapravo nema kritičnosti, a problemi se razlažu na idejnoj, scenskoj i površnoj razini. Razvidno je da se kazalište ne može natjecati sa suvremenim medijima, no ono što svakako može jest graditi odnos, komunikaciju s publikom utemeljenu na međusobnom povjerenju. Nigdje drugdje čovjek ne prepoznaje tako dobro svoje strahove, nesigurnosti i težnje kao u glumcu čiji tekst živi tijekom predstave.

Keywords

Hrčak ID:

135376

URI

https://hrcak.srce.hr/135376

Publication date:

24.2.2015.

Article data in other languages: english

Visits: 1.213 *