Market-Tržište, Vol. 27 No. 1, 2015.
Preliminary communication
Utjecaj kvalitete usluge na zadovoljstvo i namjeru nastavka korištenja informacijskih sustava
Semina Halilović
orcid.org/0000-0001-6749-3100
; School of Economics and Business in Sarajevo, University of Sarajevo
Abstract
Model očekivanja-konfirmacije IS kontinuiteta (ECM-IS) objašnjava determinante koje određuju ponašanje korisnika informacijskih sustava (IS) i utječu na njihovu odluku hoće li nastaviti ili će prekinuti s korištenjem IS-a. Kvaliteta usluge smatra se potencijalnim motivatorom koji može utjecati na ponašanje korisnika IS-a. Isto se tako od nje može očekivati da bude motivator namjere korisnika da nastavi s korištenjem IS-a te utječe na buduće ponašanje korisnika nakon početnog korištenja IS-a i bude važan faktor uspjeha IS-a. U ovom radu predloženo je proširenje ECM-IS modela kako bi se ispitalo igra li korisnikova percepcija kvalitete usluge značajnu ulogu u oblikovanju ponašanja korisnika IS-a te utječe li na zadovoljstvo korisnika i njegovu odluku da nastavi ili prekine s korištenjem IS-a.Prošireni ECM-IS (EECM-IS) model objasnio je 66% varijance zavisne varijable namjere nastavka korištenja IS-a. Rezultati ovog istraživanja potvrđuju da su percipirana korisnost, zadovoljstvo i percipirana kvaliteta usluge značajni prediktori namjere korisnika da nastavi s korištenjem IS-a.
Keywords
model očekivanja-konfirmacije IS kontinuiteta (ECM-IS); namjera nastavka korištenja IS-a; zadovoljstvo; kvaliteta usluge
Hrčak ID:
139427
URI
Publication date:
1.6.2015.
Visits: 2.087 *