Professional paper
Hrvatske (nad)biskupije na društvenim mrežama
Nenad Palac
orcid.org/0000-0001-8817-9970
; Catholic Faculty of Theology, University of Zagreb
Abstract
Sve više i više ljudi postaje dijelom “virtualne zajednice” kori-štenjem Interneta. Činjenica jest da velik broj vjernika ima profil ili
nekoliko profila na društvenim mrežama, koje svakodnevno koriste i
do nekoliko puta. Pred nas se postavlja izazov kako ovu priliku iskoristiti te korisnicima tih društvenih mreža ponuditi ne samo kvalitetan
sadržaj ili materijale već ujedno ostvariti i susret u stvarnom vremenu i prostoru. Za početak je potrebno izaći im u susret i odgovoriti na
njihova pitanja putem platforma na kojima provode svoje vrijeme, bilo
da se oni u tom trenutku nalaze u školama ili na fakultetima, zaokupljeni vlastitim poslovima, u udobnosti svojih domova ili na jutarnjoj
kavi u obližnjem kafiću. Nužno je da se Crkva kao institucija, posebno
u Hrvatskoj, nametne i “brendira” na društvenim mrežama kao nova
e-zajednica koja će pružiti ne samo kvalitetan sadržaj već će postati
i aktivni sugovornik sa svima onima koji plove modernim morem digitalnih podataka, informacija i društvenih mreža. Otvorena i iskrena
dvosmjerna komunikacija putem Interneta i društvenih mreža može
i treba u konačnici voditi prema susretu u stvarnom vremenu i prostoru. Nakon prikaza sveprisutnosti i važnosti društvenih mreža u
današnjem vremenu autor se osvrće na korištenje društvenih mreža
od strane pape Benedikta XVI. te pape Franje, kao i hrvatskih biskupa Vlade Košića i Mate Uzinića. U posljednjem poglavlju rada autor
analizira korištenje društvenih mreža u Hrvatskoj na biskupijskoj
razini dajući za primjer četiri (nad)biskupije.
Keywords
Internet; društvene mreže; nova evangelizacija; hrvatske biskupije; Crkva
Hrčak ID:
141362
URI
Publication date:
14.7.2015.
Visits: 2.237 *