Case report
Prinos afirmaciji marketinga u organizacijskim sustavima
Biljana Crnjak-Karanović
Full text: croatian pdf 80 Kb
page 182-184
downloads: 474
cite
APA 6th Edition
Crnjak-Karanović, B. (2015). Prinos afirmaciji marketinga u organizacijskim sustavima. Mostariensia, 19 (1), 182-184. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/141950
MLA 8th Edition
Crnjak-Karanović, Biljana. "Prinos afirmaciji marketinga u organizacijskim sustavima." Mostariensia, vol. 19, no. 1, 2015, pp. 182-184. https://hrcak.srce.hr/141950. Accessed 24 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Crnjak-Karanović, Biljana. "Prinos afirmaciji marketinga u organizacijskim sustavima." Mostariensia 19, no. 1 (2015): 182-184. https://hrcak.srce.hr/141950
Harvard
Crnjak-Karanović, B. (2015). 'Prinos afirmaciji marketinga u organizacijskim sustavima', Mostariensia, 19(1), pp. 182-184. Available at: https://hrcak.srce.hr/141950 (Accessed 24 November 2024)
Vancouver
Crnjak-Karanović B. Prinos afirmaciji marketinga u organizacijskim sustavima. Mostariensia [Internet]. 2015 [cited 2024 November 24];19(1):182-184. Available from: https://hrcak.srce.hr/141950
IEEE
B. Crnjak-Karanović, "Prinos afirmaciji marketinga u organizacijskim sustavima", Mostariensia, vol.19, no. 1, pp. 182-184, 2015. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/141950. [Accessed: 24 November 2024]
Abstract
(Sanja Bijakšíć Martinović, Arnela Bevanda, Brano Markić, Marketing i metrika: marketinški splet, podaci i mjerila, Hrvatsko kulturno društvo Napredak, Mostar, 2014.)
Keywords
Hrčak ID:
141950
URI
https://hrcak.srce.hr/141950
Publication date:
30.6.2015.
Visits: 1.107
*