Professional paper
PROMJENE U PROMOCIJSKOM MIKSU PROMJENOM ORGANIZACIJSKE STRUKTURE NA PRIMJERU DIVIZIJE ZA CIGLU I CRIJEP NEXE GRUPE
Vesna Vučemilović
orcid.org/0000-0001-5346-5029
Abstract
Komunikacija s potrošačima i širom društvenom zajednicom se uspostavlja kroz skup aktivnosti koje objedinjava promocijski miks, a dijelimo ih na oglašavanje, unapređenje prodaje, publicitet, odnose s javnošću i osobnu prodaju. Svrha ovog rada je ukazati na promjene koje donosi novi organizacijski model, u ovom slučaju divizijska organizacija, pri definiranju promocijskog miksa na primjeru pet tvrtki u tri različite države koje se bave proizvodnjom cigle i crijepa. Teorijski dio se bavi pojmovnim određenjem promocijskog miksa te sastavnih dijelova istog. Praktični dio rada se odnosi na diviziju za ciglu i crijep Nexe Grupe i specifičnosti uslijed usvajanja nove organizacije koje određuju način na koji se definiraju aktivnosti vezane uz sastavnice promocijskog miksa. U radu se naglašavaju važnosti novog organizacijskog modela pri kreiranju kako ukupne komunikacijske strategije tako i pojedinačnih elemenata promocijskog miksa.
Keywords
promocijski miks; divizijska organizacija; crijep; cigla
Hrčak ID:
144041
URI
Publication date:
30.6.2015.
Visits: 2.200 *