Skip to the main content

Essays

Razvoj znanstvene pismenosti u vrtiću: izazov za roditelje

Željka Ivković ; Centre for Childhood Research, Faculty of Teacher Education in Rijeka, Rijeka, Croatia
Željko Boneta ; Centre for Childhood Research, Faculty of Teacher Education in Rijeka, Rijeka, Croatia


Full text: croatian pdf 758 Kb

page 11-13

downloads: 947

cite


Abstract

Kriza prirodoznanstvenog područja u našem društvu vidljiva je u smanjenju interesa za upis u prirodoslovno-matematičke gimnazije i prirodoslovne fakultete. U novoj strategiji MZOS-a vidljiv je naglasak na jačanju ovog područja - pa se kao cilj postavlja ‘poticanje zanimanja učenika za studije iz polja prirodnih, tehničkih i biotehničkih znanosti’ (MZOS Strategija, 2012:12). U tom kontekstu, projekt ‘Može li biti drugačije?! Kako to istražuju djeca?’ izuzetno je zanimljiv jer je usmjeren na dosad zanemarenu populaciju djece rane i predškolske dobi i na uvođenje novih metoda buđenja interesa za prirodoznanstveno područje.

Keywords

Dijete; Vrtić; Obitelj; Znanstvena pismenost; Roditelji; Izazov

Hrčak ID:

146369

URI

https://hrcak.srce.hr/146369

Publication date:

16.9.2013.

Visits: 2.083 *