Skip to the main content

Professional paper

SAVJETOVALIŠTE ZA OBITELJ KAO PUT DO KVALITETNOG RODITELJSTVA U KONTEKSTU INFORMALNOGA I NEFORMALNOGA OBRAZOVANJA

Svetlana Lazić ; Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača Novi Sad, Srbija
Zoran Saveski ; Predškolska ustanova "Radosno djetinjstvo" Novi Sad, Srbija


Full text: croatian pdf 225 Kb

page 135-142

downloads: 1.205

cite


Abstract

Potpunije razumijevanje formalnoga, neformalnoga i informalnoga obrazovanja i otkrivanje njihovih mogućnosti u ostvarivanju cjelovitoga obiteljskoga života s ciljem razvoja i unapređivanja roditeljskoga prava, pružilo je uvid u potpunije razumijevanje doprinosa informalnoga obrazovanja i adekvatnoga vrednovanja učenja u danim okruženjima, čime se ono iz konteksta sagledavanoga postavlja kao dominantno. Budući da se nalazi izvan kurikula, te da predstavlja kombinaciju života i učenja, informalno obrazovanje i učenje u svojim okvirima rezultira stjecanjem koristi za samu osobu, za obitelj i zajednicu, čime pridonosi kvaliteti života. Obiteljsko okruženje važno je, ali ne i dovoljno za formiranje kompetentnoga roditeljstva i razvoja adekvatnih odgovora na sve veći broj pitanja što ih nameću životne situacije u kojima se nalaze sadašnji mladi roditelji. Osjećaj uskraćenosti i svijest o vlastitom nedostatnom znanju motivirali su profesionalce koji svakodnevno rade s ovom skupinom subjekata da na specifičan i jedinstven način spoje informalno i neformalno obrazovanje u vidu, za sada jedinog u Republici Srbiji, Savjetovališta za obitelj pri Predškolskoj ustanovi „Radosno detinjstvo“ Novi Sad. Lepeza programa koji se nude u Savjetovalištu za obitelj odgovara potrebama suvremenih roditelja, ali i potrebama struke koja teži da kontinuirano poboljšava svoje pristupe ovoj jedinstvenoj ulozi i funkciji.

Keywords

informalno obrazovanje; obitelj; roditeljstvo; savjetovalište za obitelj; učenje

Hrčak ID:

152319

URI

https://hrcak.srce.hr/152319

Publication date:

19.6.2015.

Article data in other languages: german english

Visits: 3.027 *