Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.32728/mo.10.2.2015.04

INFORMACIJSKO KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE I NASTAVA GLAZBE: MOBILNA I WEB APLIKACIJA AMusEd

Antonija Puček ; Muzička akademija u Puli. Sveučilište Juraj Dobrila u Puli
Lada Duraković ; Muzička akademija u Puli. Sveučilište Juraj Dobrila u Puli


Full text: croatian pdf 173 Kb

page 49-61

downloads: 1.352

cite


Abstract

Osposobljenost za upotrebu suvremenih tehnologija u nastavi danas se smatra jednom od iznimno važnih kompetencija učitelja. Prepoznavanje važnosti njezinoga korištenja rezultira pomacima u pristupu podučavanja, promjenama metoda i oblika rada te napuštanjem isključivo tradicionalnih načina prijenosa i usvajanja znanja. Među kompetencijama koje se očekuju od studenata po završetku diplomskog studija glazbene pedagogije Muzičke akademije Sveučilišta u Puli, uz stručno-glazbene ubraja se i
vještina korištenja informacijsko-komunikacijske tehnologije. Na glazbeno-pedagoškim i muzikološkim kolegijima, među kojima je i kolegij Poznavanje glazbene literature, s ciljem unaprjeđivanja i osuvremenjivanja glazbene nastave studenti osmišljavaju vlastite
multimedijalne projekte. Rad predstavlja web i mobilnu aplikaciju AMusEd čija je osnovna namjena lakše i brže usvajanje informacija o skladateljima, glazbenim djelima i njihovih sastavnicama te popularizacija umjetničke glazbe.

Keywords

informacijsko komunikacijska tehnologija; glazba; nastava; učenici; multimedija; aplikacija

Hrčak ID:

154225

URI

https://hrcak.srce.hr/154225

Publication date:

23.12.2015.

Article data in other languages: english

Visits: 2.747 *