Skip to the main content

Review article

OBLICI POSLOVNOG POVEZIVANJA MALIH I SREDNJIH HOTELSKIH PODUZEĆA

Zorica Krželj-Čolović


Full text: croatian pdf 215 Kb

page 227-240

downloads: 1.589

cite


Abstract

Karakteristike poslovanja malih i srednjih hotelskih poduzeća pogoduju uspostavljanju brojnih poslovnih odnosa između hotelskih poduzeća i ostalih poslovnih subjekata koji se pojavljuju u procesu pružanja usluga. Takvi odnosi su postali uvjet za postizanje poslovnog uspjeha malih i srednjih hotelskih poduzeća. Svrha ovog rada je istražiti ulogu horizontalnog i vertikalnog poslovnog povezivanja u funkciji povećanja konkurentnosti malih i srednjih hotelskih poduzeća. Temeljem empirijskog istraživanja provedenog na 250 malih i srednjih hotelskih poduzeća u Republici Hrvatskoj 2012. godine, cilj je bio odrediti utjecaj vertikalnog i horizontalnog povezivanja na konkurentnost malih i srednjih hotelskih poduzeća. Na osnovu dviju postavljenih hipoteza došlo se do zaključka da je vertikalno povezivanje čimbenik povećanja konkurentnosti malih i srednjih hotelskih poduzeća dok horizontalno povezivanje ne pojačava njihovu tržišnu snagu i prednost.

Keywords

vertikalno povezivanje; horizontalno povezivanje; mala i srednja hotelska poduzeća; konkurentnost

Hrčak ID:

162254

URI

https://hrcak.srce.hr/162254

Publication date:

20.7.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 3.474 *