Case report
NOVAC I SUVERENITET Michel Aglietta i André Orléan, “Golden Marketing - - Tehnička knjiga”; Zagreb; 2004.; str. 422 Prijevod sa francuskog, stručna redaktura i predgovor: prof. dr. Zvonimir Baletić, akademik HAZU; (tekst 385 str.; ostalo: Predgovor uz hrvatsko izdanje i Kazalo).
Dubravko radošević
Full text: croatian pdf 101 Kb
page 841-845
downloads: 3.035
cite
APA 6th Edition
radošević, D. (2004). NOVAC I SUVERENITET Michel Aglietta i André Orléan, “Golden Marketing - - Tehnička knjiga”; Zagreb; 2004.; str. 422 Prijevod sa francuskog, stručna redaktura i predgovor: prof. dr. Zvonimir Baletić, akademik HAZU; (tekst 385 str.; ostalo: Predgovor uz hrvatsko izdanje i Kazalo).. Ekonomski pregled, 55 (9-10), 841-845. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/16318
MLA 8th Edition
radošević, Dubravko. "NOVAC I SUVERENITET Michel Aglietta i André Orléan, “Golden Marketing - - Tehnička knjiga”; Zagreb; 2004.; str. 422 Prijevod sa francuskog, stručna redaktura i predgovor: prof. dr. Zvonimir Baletić, akademik HAZU; (tekst 385 str.; ostalo: Predgovor uz hrvatsko izdanje i Kazalo).." Ekonomski pregled, vol. 55, no. 9-10, 2004, pp. 841-845. https://hrcak.srce.hr/16318. Accessed 27 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
radošević, Dubravko. "NOVAC I SUVERENITET Michel Aglietta i André Orléan, “Golden Marketing - - Tehnička knjiga”; Zagreb; 2004.; str. 422 Prijevod sa francuskog, stručna redaktura i predgovor: prof. dr. Zvonimir Baletić, akademik HAZU; (tekst 385 str.; ostalo: Predgovor uz hrvatsko izdanje i Kazalo).." Ekonomski pregled 55, no. 9-10 (2004): 841-845. https://hrcak.srce.hr/16318
Harvard
radošević, D. (2004). 'NOVAC I SUVERENITET Michel Aglietta i André Orléan, “Golden Marketing - - Tehnička knjiga”; Zagreb; 2004.; str. 422 Prijevod sa francuskog, stručna redaktura i predgovor: prof. dr. Zvonimir Baletić, akademik HAZU; (tekst 385 str.; ostalo: Predgovor uz hrvatsko izdanje i Kazalo).', Ekonomski pregled, 55(9-10), pp. 841-845. Available at: https://hrcak.srce.hr/16318 (Accessed 27 November 2024)
Vancouver
radošević D. NOVAC I SUVERENITET Michel Aglietta i André Orléan, “Golden Marketing - - Tehnička knjiga”; Zagreb; 2004.; str. 422 Prijevod sa francuskog, stručna redaktura i predgovor: prof. dr. Zvonimir Baletić, akademik HAZU; (tekst 385 str.; ostalo: Predgovor uz hrvatsko izdanje i Kazalo).. Ekonomski pregled [Internet]. 2004 [cited 2024 November 27];55(9-10):841-845. Available from: https://hrcak.srce.hr/16318
IEEE
D. radošević, "NOVAC I SUVERENITET Michel Aglietta i André Orléan, “Golden Marketing - - Tehnička knjiga”; Zagreb; 2004.; str. 422 Prijevod sa francuskog, stručna redaktura i predgovor: prof. dr. Zvonimir Baletić, akademik HAZU; (tekst 385 str.; ostalo: Predgovor uz hrvatsko izdanje i Kazalo).", Ekonomski pregled, vol.55, no. 9-10, pp. 841-845, 2004. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/16318. [Accessed: 27 November 2024]
Abstract
Keywords
Hrčak ID:
16318
URI
https://hrcak.srce.hr/16318
Publication date:
10.10.2004.
Visits: 3.818
*