Technical gazette, Vol. 23 No. 5, 2016.
Original scientific paper
https://doi.org/10.17559/TV-20140402074657
Utjecajni faktori uporabne kvalitete održavanja vozila
Dragana Velimirović
orcid.org/0000-0002-5638-3165
; High Business School of Professional studies "Čačak", Gradski park 2, 11080 Belgrade, Serbia
Čedomir Duboka
orcid.org/0000-0003-2944-2278
; Faculty of Mechanical Engineering, University of Belgrade, Kraljice Marije 16,11000 Belgrade, Serbia
Predrag Damnjanović
; Faculty of Business Economics and Entrepreneurship, Mitropolita Petra 8, 11000 Belgrade, Serbia
Abstract
Mnogi proizvođači danas, a među njima proizvođači automobila kao tipičan primjer, uviđaju značaj postprodajnih usluga i implementiraju ih u svoju osnovnu ponudu. Održavanje vozila je primjer ovih usluga. Razlozi su višestruki, a da bi se oni postigli potrebno je da se prvenstveno osigura njihova visoka kvaliteta. Upravo iz tog razloga je pokrenuto istraživanje prikazano u ovom radu čiji je osnovni cilj bio da se utvrde faktori kvalitete postprodajnih usluga u automobilskoj industriji. U radu je prikazan postupak i rezultati istraživanja, imenovano je devet faktora kvalitete i utvrđena je njihova značajnost. Smatra se da bi ovi rezultati mogli olakšati upravljanje kvalitetom usluga u autoservisima, jer bi rukovodstvo prvenstveno analiziralo i unapređivalo one segmente koje su korisnici procijenili kao najznačajnije.
Keywords
faktori kvalitete; održavanje vozila; postprodajne usluge; uporabna kvaliteta
Hrčak ID:
167504
URI
Publication date:
13.10.2016.
Visits: 2.827 *