Skip to the main content

Original scientific paper

Postmoderni mediji – (ne)moć kreativnosti (stvarnost i spektakl)

Željko Rutović ; The Ministry of Culture of Montenegro


Full text: croatian pdf 190 Kb

page 1177-1182

downloads: 629

cite


Abstract

Čitanje – gledanje postmodernih medija, analitički zakonomjerno rezultira prepoznavanjem instrumentalno-manipulativnog instrumentarija kao funkcionalno primjenjivih (i prihvaćenih) moneta sadržaja saobraznih paradigmama globalnocentrične konvergentne moći. Izvor i posljedice medijske transfigurirane postmoderne moći atribuiraju se programskim sadržajem kao sredstvom do cilja generirane, svrhovite i u rezultatu vidljive i održive uobličene moći. Takav pristup projektiran je otklon od kreativne moći i snage duha. U biti, otklon je od kreativnosti kao kritičkog rasuđivanja – tumačenja smisla i imaginacije duha kao ontološkog bivstva čovjeka.

Keywords

mediji; postmoderna; spektakl; kreativnost

Hrčak ID:

170495

URI

https://hrcak.srce.hr/170495

Publication date:

30.5.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 1.756 *