Skip to the main content

Conference paper

Društvene mreže i mladi: utjecaj opcije „like“ na kreativno ponašanje mladih

Katarina Šmakić ; University of Belgrade - Faculty of Agriculture


Full text: croatian pdf 335 Kb

page 1333-1338

downloads: 2.594

cite


Abstract

Socijalno funkcioniranje današnjih digitalnih domorodaca je nemoguće ukoliko nemaju pristup internetu i društvenim mrežama. Većina današnje omladine koristi Facebook kao jednu od najpopularnijih mreža za socijalnu interakciju s vršnjacima, često i ne shvatajući da je vrijeme koje provode na toj društvenoj mreži i kreativnost koju posvećuju sadržaju koji kreiraju samo roba koja se prodaje. Opciju like na ovoj društvenoj mreži mladi prihvaćaju kao određeni statusni simbol i vrednovanje njihovog statusa u društvu. U radu se proučava sam utjecaj opcije like i njegova simbolička vrijednost koju on predstavlja za današnju omladinu, kao i kreativnost samog sadržaja u cilju skupljanja što više lajkova. Metajezik koji ovaj simbol predstavlja u datim okvirima korištenja prikazan je kroz njegove povijesne početke i prva pojavljivanja, kao i njegova simbolika i sama upotreba u današnjoj digitalnoj sferi, a prije svega način na koji ga razumiju današnji mladi.

Keywords

društvene mreže; opcija like; mladi; keativnost

Hrčak ID:

170529

URI

https://hrcak.srce.hr/170529

Publication date:

12.9.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 6.367 *