Skip to the main content

Review article

Teatar i marketing Drama kao instrument profita

Ivana Ukropina ; Head of new business Adriatic, I&F MCCANN Grupa, part of MCCANN Worldgroup Belgrade


Full text: croatian pdf 527 Kb

page 1371-1404

downloads: 670

cite


Abstract

Marketing se kao naučna oblast stalno razvija i širi sa razvojem tržišta, a za cilj ima da postavi teorijsku osnovu za strategije poslovanja na tržištu. U teoriji marketinga, uspeh na tržištu najčešće se dovodi u vezu sa razumevanjem i zadovoljenjem tržišnih potreba (potreba potrošača), ali sve češće se javljaju i novi, napredniji koncepti. Iako je, kao znanost savremenog društva, ponikao iz ekonomije, i predstavlja sintezu aktivnosti koje su upotrebljene u cilju usmeravanja tokova proizvoda i usluga od proizvođača prema potrošaču (korisniku, kupcu, klijentu) – uspešan marketing se u praksi, u svom procesu, oslanja presudno na aktivnosti kreativne provenijencije. Ovaj rad za cilj ima da dokaže da kreativni marketinški proces, nakon formirane strategije brenda, odnosno proizvoda ili usluge, u potpunosti crpi snagu dramskih elemenata, kako bi se finalno uspostavio odnos identifikacije kupca sa brendom koji se pozicionira na tržištu. Ispitujući tok marketinga i njegov medijski život, kao i njegov odnos sa dramskim elementima, cilj mi je da dokažem da dramatizacija istine o brendu predstavlja prioritetnog pokretača globlnog profita savremenog društva.

Keywords

marketing; advertajzing; drama; kreativnost; komunikacija

Hrčak ID:

170533

URI

https://hrcak.srce.hr/170533

Publication date:

12.9.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 1.702 *