Skip to the main content

Professional paper

HRVATSKA TV REKLAMA

Sonja Miljković Kharboutly ; Zagreb, Hrvatska


Full text: croatian pdf 1.820 Kb

page 145-154

downloads: 706

cite


Abstract

Članak opisuje razvoj naše promičbene poruke od pojave televizije do danas. Na temelju nekih zajedničkih karakteristika televizijske romičbene poruke svrstavaju se u skupine slične filmskima. Ponekad je žanr bio pitanje mode i prevladavao cijelim jednim razdobljem. Ipak, tijekom vremena mijenja se količina i vrsta retoričkih figura kao i ostali retorički postupci. Tako se porukama koje su primarno namijenjene jednoj svrsi - promičbi nekog proizvoda ili usluge, promiču i neke druge vrijednosti kao što su društvenost, zdravlje, ljubav, politička ideologija i drugo

Keywords

TV reklame; oglašavanje; retorički postupci; Hrvatska

Hrčak ID:

173753

URI

https://hrcak.srce.hr/173753

Publication date:

1.9.2005.

Visits: 2.041 *