Professional paper
Profesija i profesionalni razvoj odgojitelja
Maja Fatović
orcid.org/0000-0003-1052-4310
; Kindergarten Budućnost, Zagreb, Croatia
Abstract
Profesionalni razvoj odgojitelja dio je oblikovanja kurikula ustanove ranoga i predškolskog odgoja i obrazovanja i u velikoj se mjeri odražava na cjelokupan kontekst u kojemu se kurikul konstruira, oblikuje i živi. Ovaj se rad bavi aktualnim pitanjima razvoja odgojiteljske profesije u okolnostima definiranima stalnim društvenim, političkim i tehnološkim promjenama. U prvome dijelu rada govorit će se o obilježjima zanimanja koje sebe želi artikulirati kao profesiju te specifičnim obilježjima odgojiteljske profesije i profesionalnog identiteta. Sljedeća je važna tema kompetencijski okvir odgojitelja, poglavito važnost cjeloživotnoga učenja kao ključnog elementa profesionalnog razvoja. Uz različite formalne i neformalne modalitete učenja u radu se osobito vrijednima ističu oni oblici stručnog usavršavanja koji se događaju ili bi se trebali događati unutar profesionalne zajednice.
Keywords
cjeloživotno učenje; kompetencije; profesionalizacija; profesionalni identitet; profesionalni razvoj
Hrčak ID:
178260
URI
Publication date:
16.12.2016.
Visits: 13.637 *