Skip to the main content

Original scientific paper

Korištenje imidža Republike Hrvatske u svrhu turističke promocije na istoku

Jelena Jurišić ; Croatian Studies, Zagreb
Žanina Žigo Kopić ; Faculty of Philosophy, Zagreb
Franka Brajnović ; Dublin, Ireland


Full text: croatian pdf 520 Kb

page 1769-1785

downloads: 555

cite


Abstract

Autorice su provele istraživanje o tome koliko Hrvatska turistička zajednica koristi imidž Republike Hrvatske u svrhu turističke promocije na Istoku, te u radu predlažu komunikacijski plan HTZ-a za spomenuto tržište. Izradi komunikacijskog plana prethodila je web anketa stanovnika Gruzije, Poljske i Tajlanda o Republici Hrvatskoj. Cilj istraživanja bio je otkriti je li cjelokupni imidž Republike Hrvatske na Istoku bolje prepoznat od turističke promocije u kojoj se ističu pretežno prirodne ljepote što jeftinije i bolje promocije na ta, dosad neistražena, tržišta.

Keywords

komunikacijski plan; imidž; hrvatski turizam

Hrčak ID:

186425

URI

https://hrcak.srce.hr/186425

Publication date:

13.9.2017.

Article data in other languages: english

Visits: 1.301 *