Professional paper
Teorijski model digitalnog arhiva srednje škole
Dubravka Čanić
orcid.org/0000-0002-6008-2015
; Medicinska škola Karlovac
Abstract
Tijekom rada srednje škole nastaje gomila podataka koji imaju veliku statističku vrijednost. Svaki podatak koji nije zapisan ili dokument koji nije na odgovarajući način pohranjen gubi se i kao da nije nikad nastao. Cilj je digitalnog arhiva racionalizacija cjelokupnog poslovanja i omogućivanje razmjene i očuvanja informacija.
Svrha ovog rada je predstaviti teorijski model digitalnog arhiva srednje škole. Rad će sistematizirati dokumentaciju koja bi bila pohranjena u arhivu i predložiti način na koji bi dokumentacija bila selekcionirana. Isto će tako pokušati specificirati koji bi obrazovni materijal bio pohranjen i kakve bi bile razine pristupa. Arhiv srednje škole obuhvaćao bi cjelovitu obrazovnu produkciju ustanove, ali i administrativne dokumente i staru građu.
Digitalni bi arhiv imao tri razine pristupa: javni dio s građom u otvorenom pristupu, građom u koju uvid imaju svi, djelomično javni dio u kojem su pohranjeni dokumenti koji su vidljivi samo osobama koje su ovlaštene i dio u kojem se čuvaju dokumenti i podaci koji su poslovna tajna.
Keywords
srednje škole; digitalni arhivi; digitalni repozitoriji
Hrčak ID:
187622
URI
Publication date:
26.6.2017.
Visits: 1.277 *