Skip to the main content

Review article

Internet i evangelizacija – izazovi i mogućnosti

Jure Strujić orcid id orcid.org/0000-0001-9524-2763 ; Katolički bogoslovni fakultet, Sveučilište u Splitu


Full text: croatian pdf 290 Kb

page 475-500

downloads: 1.352

cite


Abstract

U članku se na temelju uvida u nastanak nove kulture, koja kao svoju temeljnu odrednicu ima internet i virtualne društvene mreže, pućuje na nove komunikacijske alate koji proširuju mogućnosti evangelizacijskog djelovanja, što pred Crkvu postavlja značajne izazove. Crkva je pozvana da nove komunikacijske mogućnosti, a posebno nove društvene servise koristi ne samo kao evangelizacijsku oglasnu ploču nego kao izazov da “digitalni kontinent” obogati evanđeljem, koristeći dinamičnost dvosmjerne komunikacije koja valorizira govor i slušanje, argumente i svjedočanstvo kršćanskoga digitalnog profila. Mnogobrojni su mrežni servisi putem kojih se ovo može ostvariti, ponajprije Facebook, YouTube, Blog servisi, Instagram, Twitter, te aktivno korištenje sve brojnijih aplikacija za mobilne uređaje, za što su u radu pruženi i konkretni primjeri. Sve te nove mogućnosti, međutim, također otvaraju moralna i etička pitanja na koja se od Crkve očekuje jasan odgovor. U završnom dijelu rada predočene su praktične mogućnosti evangelizacije korištenjem suvremenih medija i društvenih mreža te se predlažu načini na koje bi se suvremeni mediji mogli još bolje iskoristiti u novoj evangelizaciji.

Keywords

Crkva; evangelizacija; internet; društvene mreže; mobilne aplikacije

Hrčak ID:

188977

URI

https://hrcak.srce.hr/188977

Publication date:

10.10.2017.

Article data in other languages: english

Visits: 2.620 *