Skip to the main content

Review article

Moj avatar i ja: doživljaj iskustava iz online-okruženja iz perspektive igrača/ica online-igara

Tanja Kardum


Full text: croatian PDF 2.556 Kb

downloads: 836

cite


Abstract

Ovaj rad prikazuje iskustvo igranja masovne višekorisničke online-igre League of Legends ili World of Warcraft iz perspektive igrača/ica. U radu je pojašnjeno što su masovne višekorisničke online-igre, te je ukratko prikazan njihov nastanak i razvoj. Nakon teorijskog dijela, u empirijskom se dijelu, korištenjem metode polustrukturiranog intervjua, iznose iskustva igrača/ica. U prvom dijelu rada igrači/ice opisuju online-igru koju igraju te svoje iskustvo igranja, u drugom dijelu se ispituje kako igrači/ice poimaju online i offline-okruženje, kako opisuju svoje samopredstavljanje i svoje mjesto unutar ta dva okruženja, dok se treći dio usmjerio na istraživanje načina na koji igrači/ice uspostavljaju interakciju u online-okruženju te kako je opisuju i tumače. Rezultati istraživanja se zbog malog broja sugovornika/ica ne mogu generalizirati ali je unatoč tomu istraživanje ukazalo na kompleksnost i slojevitost svijeta višekorisničkih online-igara kao i na nemogućnost odvojenog promatranja online od offline-okruženja. Ovim radom su se otvorila brojna pitanja koja je nužno istražiti kako bismo mogli razumjeti i pojasniti svijet višekorisničkih online-igara.

Keywords

masovne višekorisničke online-igre; offline-okruženje; online-okruženje; samopredstavljanje

Hrčak ID:

190145

URI

https://hrcak.srce.hr/190145

Publication date:

30.10.2017.

Article data in other languages: english

Visits: 1.545 *