Acta Iadertina, Vol. 13 No. 2, 2016.
Other
Too Much, Too Soon: Early Learning and the Erosion of Childhood
Bernarda Palić
; University of Zadar, Department of Pedagogy
Abstract
Too Much, Too Soon: Early Learning and the Erosion of Childhood
House , Richard (ur.)
Gloucestershire: Hawthorn Press, 2001., 376 str.
Ova monografija donosi radove sveukupno 22 autora i autorica koji se bave tematikom ranog odgoja i obrazovanja u Ujedinjenom Kraljevstvu, poglavito promjenama koje su uslijedile nakon donošenja zakonski obvezujućeg okvira za djelovanje unutar ranog odgoja i obrazovanja: Early Years Foundation Stage (nadalje u tekstu EYFS). Sam naslov: Previše i prerano: Rano učenje i raspadanje djetinjstva, upućuje na kritičko promišljanje ranog razvoja djeteta i posljedice koje može imati pretjerana intelektualizacija ranog djetinjstva s ciljem što ranijeg opismenjavanja i pripremanja djeteta za ispunjavanje isključivo kognitivnih obrazovnih postignuća.
Keywords
Hrčak ID:
190150
URI
Publication date:
30.10.2017.
Visits: 1.512 *