Skip to the main content

Review article

STRATEŠKI PRISTUP INOVIRANJU POSLOVNIH MODELA

Bojan Morić Milovanović orcid id orcid.org/0000-0001-7676-6983 ; Libertas međunarodno sveučilište
Stjepan Srhoj orcid id orcid.org/0000-0002-7105-8088 ; Sveučilište u Dubrovniku
Tomislav Krišto ; Štreberaj poduke, Zagreb


Full text: croatian pdf 2.130 Kb

page 847-881

downloads: 2.857

cite


Abstract

Poslovni su modeli često korišten pojam u poslovnoj praksi, gdje se koriste za komuniciranje suštine poslovanja interesno utjecajnim skupinama. Inoviranje poslovnih modela navodi se u literaturi kao važan izvor konkurentske prednosti, no sâm je koncept inoviranja poslovnog modela nedovoljno objašnjen kako za znanstvenike, tako i za poslovnu praksu, a posebice za hrvatsko govorno područje. S obzirom na navedeno, temeljni je cilj ovog članka sumirati ključne aspekte inoviranja poslovnog modela te koncept inoviranja poslovnog modela razmotriti sa statičke i dinamičke perspektive. U statičkoj perspektivi pruža se pregled različitih vrsta poslovnih modela koji predstavljaju mogućnosti za inoviranje poslovnog modela, kao i prikaz ključnih izvora njegova inoviranja. Dinamički prikaz obuhvaća proces inoviranja te razvojne faze poslovnog modela. Doprinos članka ogleda se u strukturiranom pregledu promatrane tematike za menadžere, kao i istraživače zainteresirane za inoviranje poslovnih modela.

Keywords

poslovni model; vrste poslovnih modela; inoviranje poslovnih modela

Hrčak ID:

191311

URI

https://hrcak.srce.hr/191311

Publication date:

21.12.2017.

Article data in other languages: english

Visits: 4.508 *