Polytechnic and design, Vol. 5 No. 4, 2017.
Professional paper
https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2017-5-4-01
NASTAVA, OCJENJIVANJE PO ISHODIMA UČENJA – NEKOLIKO PRIJEDLOGA
Sonja Zlatović
orcid.org/0000-0002-3820-4872
; Zagreb University of Applied Sciences, Zagreb, Croatia
Abstract
Predlaže se nekoliko elemenata nastave koji je
mogu učiniti zanimljivijom i uspješnijom, kao i
pregled vrednovanja i ocjenjivanja studentskih
postignuća po ishodima učenja. Prikazuje se više
postupaka za uključivanje studenata tijekom dugih
sati predavanja, te pregledna tablica bodova po
ishodima učenja. U prvom su planu zadovoljstvo
studenata i nastavnika, te uspjeh studenata u
njihovom budućem poslu.
Keywords
visoko obrazovanje; nastava; ishodi učenja; vrednovanje i ocjenjivanje studentskih postignuća; uspjeh
Hrčak ID:
195188
URI
Publication date:
2.2.2017.
Visits: 2.193 *