Review article
Razvoj distribucijskih kanala u međunarodnom marketingu
Zdenko Segetlija
orcid.org/0000-0003-4132-3423
; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Abstract
Već dugo je znano da je uključivanje u međunarodnu podjelu rada jedna od osnovnih pretpostavki stabilnosti, rasta i razvoja poduzeća. No, u suvremenim uvjetima globalizacije gotovo da nije ni moguće egzistiranje poduzeća, osobito onih iz manjih zemalja, izvan međunarodnih gospodarskih tijekova. S tim u svezi neprestano raste i značaj
međunarodnoga marketinga. Osim uvjeta koji se postavljaju proizvodu - da zadovolji zahtjeve i želje korisnika, u međunarodnom marketingu sve veću važnost dobivaju i druge sastavnice nastupa na tržištu: promocija, cijena i distribucija. Analizom različitih pristupa kanalima distribucije u međunarodnom marketingu treba stvoriti osnovicu za konkretnija istraživanja složenih problema izbora kanala distribucije za poduzeće na
međunarodnom planu.
Keywords
međunarodni marketing; kanali distribucije; maloprodajna struktura
Hrčak ID:
200027
URI
Publication date:
15.9.2004.
Visits: 2.562 *