Review article
Pouzdanost upitnika za istraživanje potreba korisnika Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek
Jasna Horvat
orcid.org/0000-0001-9665-1470
; Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, Croatia
Silva Pavlinić
; City and University Library Osijek, Osijek, Croatia
Abstract
Autorice su koncipirale upitnik kojim bi se mjerilo zadovoljstvo korisnika Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek ponuđenim uslugama. Nakana je bila sastaviti upitnik kojim bi se kontinuirano pratile potrebe korisnika Knjižnice. Autorice su krajem 1997. i početkom 1998. godine prikupile stavove 100 korisnika Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek, a analiza rezultata je podržana statističkim programom za računala SPSS.
Da bi se utvrdila sposobnost konstruiranog upitnika kao mjernog instrumenta, pojedini su dijelovi upitnika testirani s obzirom na sposobnost mjerenja određenog segmenta uslužne djelatnosti Knjižnice. Analizirana je pouzdanost šest skupina pitanja:
1) zadovoljstvo korisnika radom GISKO,
2) učestalost korištenja usluga, službi i izvora GISKO,
3) upoznatost korisnika s aktivnostima GISKO,
4) razlog upisa korisnika u GISKO,
5) utjecaj na korisnikov izbor knjiga,
6) razumljivost oznaka u GISKO.
Zaključeno je da tri skupine pitanja čine dovoljno pouzdan mjerni instrument za primjenu multivarijantnih mjera, dok ostale tri skupine pitanja u budućim istraživanjima treba izmijeniti s nakanom povećavanja razine pouzdanosti.
Keywords
Gradska i sveučilišna knjižnica Osijek; upitnik; pouzdanost
Hrčak ID:
206397
URI
Publication date:
14.1.2000.
Visits: 1.537 *