Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.21857/moxpjhgj8m

Što bi učitelji trebali znati o teoriji medija Marshalla McLuhana?

Davorka Bačeković-Mitrović orcid id orcid.org/0000-0001-7703-8275 ; II Primary school Bjelovar, Bjelovar, Croatia


Full text: croatian pdf 231 Kb

page 101-109

downloads: 753

cite


Abstract

Teško je danas pronaći koja znanost ili koje područje ljudske djelatnosti i aktivnosti nisu, barem na posredan način, povezani s pojmom medija. Mediji zadiru u gotovo sva područja društvenih i humanističkih znanosti. U članku se razmatra teorija medija Marshalla McLuhana (1911.–1980.), kanadskog profesora engleske književnosti, koji se istaknuo kao jedan od najpoznatijih teoretičara komunikacija. Njegova je teorija medija neminovno utjecala na rad svih aktualnih teoretičara medija i filozofa, sociologa i mediologa, kako u svijetu, tako i u Hrvatskoj.
Razmatraju se neki elementi teorije medija Marshalla McLuhana, čije spoznaje mogu pomoći učiteljima i nastavnicima u boljem razumijevanju prirode medija u svakodnevnom radu.

Keywords

teorije medija; Marshall McLuhan; odgoj i obrazovanje; novi mediji; internet

Hrčak ID:

208005

URI

https://hrcak.srce.hr/208005

Publication date:

22.10.2018.

Article data in other languages: english

Visits: 4.154 *