Skip to the main content

Professional paper

VRJEDNOVANJE KRASNOSLOVA U VIŠIM RAZREDIMA OSNOVNE ŠKOLE

Vesna Vujić ; OŠ Trpinja, Velika 2, 32224 Trpinja


Full text: croatian pdf 233 Kb

page 101-106

downloads: 9.059

cite


Abstract

Krasnoslovu se u našim školama različito pristupa, a počesto se svodi na učenje pjesmice napamet. Autorica u ovome članku daje kratak pregled nastavnih tema u kojima se obrađuje krasnoslov te pokazuje mogući pristup, ostvaren na satu, koji može pomoći učenicima da razumiju i prepoznaju govorne vrjednote, snažno dožive poruku pjesme i iskažu svoj unutarnji svijet kroz pjesnikove riječi. Pri tome se učenici vrlo uspješno osposobljavaju za samovrjednovanje i vrjednovanje drugih.

Keywords

krasnoslov; govorne vrjednote; vrjednovanje; samovrjednovanje

Hrčak ID:

20898

URI

https://hrcak.srce.hr/20898

Publication date:

26.11.2007.

Article data in other languages: english

Visits: 10.620 *