Review article
Promocija šumskih i drvnih proizvoda sajmovanjem
Rudolf Sabadi
; Zagreb
Abstract
Šumarstvo i prerada drva u Hrvatskoj važna je privredna grana. Vrijednost općekorisnih učinaka šuma u Hrvatskoj, prema opreznoj procjeni, veća je za gotovo 20 puta od neto domaćeg proizvoda dobivenog sječom i preradom drva iz godišnjeg etata i sporednih šumskih proizvoda. Hrvatska spada, među europskim zemljama, u rjeđe naseljene, unatoč tomu što se odlikuje relativno visokom potrošnjom drva po stanovniku, preostaju značajne količine za izvoz.
Sajmovanje, stoljećima staro u Hrvatskoj i preko 90 godina ustanovljeno kao značajna promotivna aktivnost plasmana hrvatskih proizvoda i usluga, (kao i posvuda), proživljava izvjesnu strukturnu krizu, uvjetovanu velikim razvojem komunikacija i brzim i slobodnim kretanjem kapitala, roba, ljudi i usluga.
Izvedene analize u ovom radu pokazuju da sajmovanje kao jedan od marketinških metoda plasmana proizvoda mora biti podvrgnuto pomnijoj analizi i reviziji, te prilagođeno novonastaloj situaciji.
Keywords
Izložbe-sajmovi; marketing šumskih i drvnih proizvoda i usluga; Nemonetarne usluge šuma; proizvodnja trgovačkih dobara
Hrčak ID:
20922
URI
Publication date:
1.1.2007.
Visits: 1.769 *