Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2018-6-3-09

SAMOVREDNOVANJE I OCJENJIVANJE KORIŠTENJEM WEB TEHNOLOGIJA

Stjepan Šalković orcid id orcid.org/0000-0002-3560-2023 ; Veleučilište Hrvatsko zagorje, Krapina, Hrvatska
Vilko Žiljak ; Grafički fakultet, Zagreb, Hrvatska
Nenad Sikirica ; Veleučilište Hrvatsko zagorje, Krapina, Hrvatska


Full text: croatian pdf 567 Kb

page 199-206

downloads: 1.282

cite


Abstract

U radu je opisano vrednovanje i ocjenjivanje rada
studenata korištenjem određenih web tehnologija.
Prikazana je teorijska podloga i podjela
vrednovanja. Opisan je put prema ocjenjivanju
kroz praćenje rada studenata i provjeravanje
znanja na različite načine. Opisani su različiti
oblici i elementi praćenja i provjeravanja znanja.
Kako su prilikom ocjenjivanja moguće i greške
nastavnika, prikazani su alternativni načini kojima
se dio grešaka može izbjeći ili ublažiti. Uporaba
evaluatora koji će automatski kompajlirati i
vrednovati studentske uratke pomaže nastavniku
u (pr)ocjenjivanju znanja, no u sebi krije i
nedostatke. Alati poput kvizova u Moodle-u
ili Kahootu mogu biti automatski vrednovani.
Dobro ih je upotrijebiti za provjeru usvojenosti
sadržaja, no pomoću njih je primjenu znanja
teško procijeniti. Uporaba radionice u Moodle-u
omogućuje da studenti međusobno vrednuju
uratke, te da vrednuju i vlastiti uradak. U radu su
analizirana odstupanja od vrednovanja koje je za
isti uradak napravio nastavnik i studenti. Može
se zaključiti da je poželjno kombinirati različite
oblike i elemente vrednovanja kako bi postupak
bio što objektivniji.

Keywords

Samovrednovanje; vršnjačko vrednovanje; web alati

Hrčak ID:

209306

URI

https://hrcak.srce.hr/209306

Publication date:

18.9.2018.

Article data in other languages: english

Visits: 2.566 *