Skip to the main content

Review article

Sport i mediji

Jelena Rodek ; Kineziološki fakultet, Sveučilište u Splitu, Split, Hrvatska


Full text: croatian pdf 923 Kb

page 108-121

downloads: 3.749

cite

Full text: english pdf 923 Kb

page 121-121

downloads: 346

cite


Abstract

Cilj ovoga rada bila je analiza kompleksnog odnosa između sporta i medija, posebice tiskanih medija, radio-emisija i televizijskih emisija. Uz povijesnu genezu problema posebna pozornost bila je usmjerena na inscenacijske dimenzije medijskog sporta – emocionalizaciju i personalizaciju kao bitne oznake medijske dramaturgije. U zaključnom dijelu pobliže se elaboriralo društveno značenje novostvorenog sustava sport-mediji i naznačene su moguće promjene u odnosu između medija i stvarnosti koje sve više postaju i predmetom istraživanja suvremene sociologije sporta.

Keywords

medijski sport; tiskani mediji; radio; televizija; insceniranje; medijska dramaturgija

Hrčak ID:

213809

URI

https://hrcak.srce.hr/213809

Publication date:

29.6.2018.

Article data in other languages: english

Visits: 6.188 *