Skip to the main content

Review article

Pristup obrazovnom dizajnu za 2026.

Željko Burcar ; Osnovna škola „Frana Krste Frankopana“ Zagreb


Full text: croatian PDF 417 Kb

page 123-138

downloads: 452

cite


Abstract

S obzirom na to da živimo u društvu znanja, potrebe tržišta rada svaki dan postavljaju nove zahtjeve za kompetencijama. Projektni pristup dizajniranju obrazovanja javlja se kao neminovnost. Kompetencije su ključni faktor i jedan od preduvjeta za uspjeh pojedinca na tržištu rada, koje će u skoroj budućnosti biti još fleksibilnije jer će za 8 godina zahtijevati mnoge nove kompetencije. Sustav obrazovanja mora pripremiti današnjeg učenika za buduće kompetencije temeljene na ZVSSOUP modelu. U ovom radu postavljeni su teorijski elementi dizajniranja i redizajniranja obrazovnih sadržaja po projektnim principima. Efikasan algoritam projektnog modela pretpostavlja projektiranje od finalnog cilja prema početku. Predložen algoritam može zadovoljiti potrebe brzog redefiniranja potrebnih kompetencija za buduće tržište rada, a testirat će se i budućim empirijskim istraživanjem.

Keywords

Projekt; obrazovni izlazi; poučavanje; kompetencije; znanje; vještine; stavovi; sposobnosti; osobine; uvjerenja i ponašanja

Hrčak ID:

217842

URI

https://hrcak.srce.hr/217842

Publication date:

9.3.2019.

Article data in other languages: english

Visits: 1.411 *