Geografski horizont, Vol. 64 No. 2, 2018.
Professional paper
Procjena i planiranje primjerenih postupaka podrške učenicima s teškoćama u razvoju i poučavanju geografije
Vesna Milić
orcid.org/0000-0003-0109-4064
; Education and Teacher Training Agency, Zagreb, Croatia
Abstract
Ovaj je članak potpora učiteljima i nastavnicima geografije u domeni procjene kompetencija učenika s teškoćama u razvoju za učenje geografije te planiranje poučavanja. Učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnim i srednjim školama treba osigurati odgovarajuću podršku kroz primjerene programe te kroz odgovarajuće postupke u provedbi individualiziranih odgojno-obrazovnih programa. Radi lakšeg ostvarenja toga cilja u članku je priložena lista za procjenu kompetencija učenika za učenje geografije i planiranje inkluzivne podrške.
Keywords
učenici s teškoćama u razvoju; oblici podrške; kompetencije za učenje geografije
Hrčak ID:
220515
URI
Publication date:
15.4.2019.
Visits: 2.575 *