Professional paper
MODERNA TEORIJA I ANALIZA PONAŠANJA POTROŠAČA (Elementi studijskog projekta)
Smiljan Jurin
Abstract
Definiranjem elemenata studijskog projekta "Moderna teorija i analiza
ponašanja potrošača", autoru je cilj potaknuti zanimanje za inovacije u
teorijskoj analizi i provedbu empirijskih istraživanja o ponašanju potrošača i utvrđivanju značaja osobne potrošnje u cjelokupnom procesu reprodukcije u nas. U uvodnom dijelu rada data su tri skupa teza teorijsko-analitičkog sustava sa pozicija kojeg se pristupa takvoj analizi, a u drugom dijelu navodi se, bez pretenzija na potpunost, skup problema vezanih za analizu i empirijska istraživanja ponašanja potrošača, uključujući i kvantifikaciju stupnja osjetljivosti čitavog gospodarskog sustava na promjene volumena i strukture osobne potrošnje. U pet podnaslova definirani su, redom ovi problemi: odredivost potreba; mjerljivost korisnosti izbora potrošača i njihove uporedivosti,· prijelaz sa
statične na dinamičku analizu; utjecaj razvijenog financijskog tržišta,
poduzetničkog ambijenta i okruženja uopće na ponašanje potrošača i
formiranje osobne potrošnje; međuzavisnost dohotka, potrošnje i štednje; izbor postupaka i tehnike analize međuzavisnosti osobne potrošnje s ostalim elementima privredne strukture.
Keywords
sustav potreba; mjerljivost korisnosti; ponašanje potrošača; osobna potrošnja i strukturni modeli
Hrčak ID:
221981
URI
Publication date:
8.6.1993.
Visits: 1.652 *