Review article
MOGUĆE STRATEGIJE RASTA HOTELSKIH PODUZEĆA
Vesna Borković
orcid.org/0000-0003-0137-4007
; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik
Abstract
U uvjetima ni rata ni mira, naša hotelska poduzeća, opterećena naslijeđenim ustrojem smještajnih zapremina i obnovom ratom razorenih ili oštećenih hotela, ne ostvaruju željenu prodaju, posebno na Zapadno-europskom tržištu. Za povratak na to tržište, kao i za osvajanje novih tržišta, management (gospodarstvo) hotela mora se koristiti procesom strateškog planiranja, tj. razviti dugoročne strategije održanja i rasta.
S obzirom na postojeće stanje u hrvatskom hotelijerstvu i jaku konkurenciju koja je posljednjih godina aktivno djelovala na području povećanja kvalitete svoje ponude, najveće mogućnosti za stjecanje i održavanje konkurentske prednosti naših hotelskih poduzeća, pružaju strategija razvoja proizvoda i razvoja tržišta.
Keywords
hrvatsko hotelijerstvo; strategija penetracije na tržište; strategija razvoja tržišta; strategija razvoja proizvoda; cjelovit rast; koncentrična diverzifikacija
Hrčak ID:
221984
URI
Publication date:
7.6.1994.
Visits: 1.291 *