Skip to the main content

Review article

SUSTAV UPRAVLJANJA POTPUNOM KVALITETOM U HOTELSKOM PODUZEĆU

Iris Biočina Lobaš ; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik


Full text: croatian pdf 13.802 Kb

page 191-202

downloads: 395

cite


Abstract

U ovom radu ukazuje se na važnost TQM-a u upravljanju suvremenim poduzećima, uz poseban naglasak na značaj njegove primjene u hotelijerstvu. Pojmovnim razgraničenjem i definiranjem specifičnih odnosa po pitanju kvalitete, u prvom dijelu rada ukazuje na nužnost koncentracije na dva aspekta upravljanja kvalitetom i to: a) na aspekt koji pretpostavlja izvanjsku operacionalizaciju sustava kroz praćenje interesa, i shodno definiranje vlastite politike kvalitete, karakterizirane
posebnošću i relativnošću glede "optimalnosti"; b) na aspekt koji kao podrška navedenog označava kodeks ponašanja, specifikaciju odgovornosti zaposlenika za određenu izvedbu aktivnosti u okviru zadatka, način na koji se ta izvedba olakšava i potiče, te stvara osjećaj
pripadnosti cjelini sustava. Kompleksnost problematike posebice dolazi do izražaja u drugom dijelu rada, gdje postaje razvidno da se konkurentnost u hotelskom poduzeću postiže realizacijom tražene kvalitete, efikasnijim upravljanjem ljudskim resursima, koji organizirani u stručno osposobljenim i kvalitetnim timovima, su spremni udovoljiti sve zahtjevnijim zadacima okruženja.

Keywords

kvaliteta; upravljanje; ljudski resurs; turistička okolina; hotelijerstvo

Hrčak ID:

222635

URI

https://hrcak.srce.hr/222635

Publication date:

11.12.2000.

Visits: 1.040 *