Professional paper
UČINKOVITOST GRUPNE NASTAVE U STJECANJU KVALITETE ZNANJA U NASTAVI KEMIJE
Renata Ruić
orcid.org/0000-0003-4060-4979
; Gimnazija Franje Petrića, Zadar
Abstract
Zadatak ovog istraživanja bio je provjeriti uspješnost grupne
nastave u odnosu na frontalnu, s obzirom na stjecanje kvalitete znanja u nastavi kemije. Eksperimentalna grupa učenika, koja je poučavana u grupnoj nastavi i čija se kvaliteta znanja ispitivala u prvom polugodištu školske godine 2004./2005., imala je 115 ispitanika, a kontrolna grupa, koja je poučavana frontalnom nastavom, 92 ispitanika. Također su se ispitali stavovi ispitanika
prema pojedinoj strategiji rada. Istraživanjem se nije moglo utvrditi je li grupna nastava bolja od frontalne nastave u stjecanju kvalitete znanja, ali je vidljivo da je ta strategija izrazito uspješna u ostvarivanju tog cilja. Rezultati pokazuju da sami učenici smatraju
da grupna nastava više pridonosi razvoju kvalitete znanja od frontalne te da im je grupni rad privlačniji od frontalnog rada.
Keywords
aktivno učenje; frontalna nastava; grupna nastava; kvaliteta znanja; suradničko učenje
Hrčak ID:
22429
URI
Publication date:
14.11.2006.
Visits: 4.609 *