Review article
Upravljanje grupama u cilju efikasnog poslovanja gospodarskih subjekata
Igor Štoković
; Fakultet ekonomije i turizma “Dr. Mijo Mirković”, Pula, Hrvatska
Abstract
Čovjek kao najznačajniji subjekt svake poslovne organizacije sve je više u centru razmatranja menadžera. Uspjeh poslovanja ovisi o zadovoljnom čovjeku, nosiocu proizvodnog ciklusa, njegovim kolegama, a to upućuje na potrebu za kvalitetnim upravljanjem grupama. Značaj proučavanja grupa posebno se povećavao snažnijim prodorom japanskog gospodarstva, porastom njihove produktivnosti i efikasnosti poslovanja, jer upravo japanski menadžeri najviše pozornosti poklanjaju razvoju kolektivne klime, odnosno grupnog duha. Za ostvarivanje pozitivnih rezultata neophodno je poznavanje relevantnih značajki grupa, njihova ispravna definicija i procjena u pojedinom poslovnom okruženju, prepoznavanje lidera, te korištenje “pravih” motivacijskih tehnika i instrumenata za razmatranu grupu, a sve u cilju postizanja
optimalnih učinaka.
Keywords
čovjek; organizacija; grupa; menadžer; upravljanje
Hrčak ID:
227546
URI
Publication date:
1.4.1999.
Visits: 2.239 *