Skip to the main content

Review article

Marketing u proizvodnji hrane: analiza teorisjkih pristupa i trendova razvoja

Mirna Leko ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska


Full text: croatian pdf 342 Kb

page 181-185

downloads: 701

cite


Abstract

Složenost marketinga hrane jedan je od razloga što postoje brojne nedoumice i različiti pristupi njegovoj primjeni. U teoriji je poznato nekoliko pristupa ovoj problematici: funkcionalni, institucionalni i
robni, koje ubrajamo u skupinu tradicionalnih, te najsuvremeniji, tržišni pristup koji u središte analize stavlja potrošača, njegove potrebe i odnose koje razvija u svim dijelovima sustava proizvodnje hrane. Sustav proizvodnje hrane nužno se mora prilagođavati brojnim kvalitativnim i kvantitativnim promjenama okruženja, a da bi to mogao uspješno izvršiti, nužna je primjena marketinga, koja u suvremenom poslovanju u ovoj gospodarskoj aktivnosti danas stoji rame uz rame s proizvodnjom.

Keywords

marketing; proizvodnja hrane; marketing hrane

Hrčak ID:

227615

URI

https://hrcak.srce.hr/227615

Publication date:

2.6.1997.

Visits: 1.342 *