Preliminary communication
Neformalno usvajanje engleskog vokabulara putem medija kao neizostavan faktor uspješnosti u formalnoj nastavi engleskog kao stranog jezika
Sara Brodarić Šegvić
orcid.org/0000-0001-7697-4547
Full text: croatian pdf 407 Kb
page 19-32
downloads: 951
cite
APA 6th Edition
Brodarić Šegvić, S. (2019). Neformalno usvajanje engleskog vokabulara putem medija kao neizostavan faktor uspješnosti u formalnoj nastavi engleskog kao stranog jezika. Školski vjesnik, 68 (1), 19-32. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/230621
MLA 8th Edition
Brodarić Šegvić, Sara. "Neformalno usvajanje engleskog vokabulara putem medija kao neizostavan faktor uspješnosti u formalnoj nastavi engleskog kao stranog jezika." Školski vjesnik, vol. 68, no. 1, 2019, pp. 19-32. https://hrcak.srce.hr/230621. Accessed 2 May 2024.
Chicago 17th Edition
Brodarić Šegvić, Sara. "Neformalno usvajanje engleskog vokabulara putem medija kao neizostavan faktor uspješnosti u formalnoj nastavi engleskog kao stranog jezika." Školski vjesnik 68, no. 1 (2019): 19-32. https://hrcak.srce.hr/230621
Harvard
Brodarić Šegvić, S. (2019). 'Neformalno usvajanje engleskog vokabulara putem medija kao neizostavan faktor uspješnosti u formalnoj nastavi engleskog kao stranog jezika', Školski vjesnik, 68(1), pp. 19-32. Available at: https://hrcak.srce.hr/230621 (Accessed 02 May 2024)
Vancouver
Brodarić Šegvić S. Neformalno usvajanje engleskog vokabulara putem medija kao neizostavan faktor uspješnosti u formalnoj nastavi engleskog kao stranog jezika. Školski vjesnik [Internet]. 2019 [cited 2024 May 02];68(1):19-32. Available from: https://hrcak.srce.hr/230621
IEEE
S. Brodarić Šegvić, "Neformalno usvajanje engleskog vokabulara putem medija kao neizostavan faktor uspješnosti u formalnoj nastavi engleskog kao stranog jezika", Školski vjesnik, vol.68, no. 1, pp. 19-32, 2019. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/230621. [Accessed: 02 May 2024]
Full text: english pdf 379 Kb
page 33-47
downloads: 299
cite
APA 6th Edition
Brodarić Šegvić, S. (2019). Neformalno usvajanje engleskog vokabulara putem medija kao neizostavan faktor uspješnosti u formalnoj nastavi engleskog kao stranog jezika. Školski vjesnik, 68 (1), 19-32. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/230621
MLA 8th Edition
Brodarić Šegvić, Sara. "Neformalno usvajanje engleskog vokabulara putem medija kao neizostavan faktor uspješnosti u formalnoj nastavi engleskog kao stranog jezika." Školski vjesnik, vol. 68, no. 1, 2019, pp. 19-32. https://hrcak.srce.hr/230621. Accessed 2 May 2024.
Chicago 17th Edition
Brodarić Šegvić, Sara. "Neformalno usvajanje engleskog vokabulara putem medija kao neizostavan faktor uspješnosti u formalnoj nastavi engleskog kao stranog jezika." Školski vjesnik 68, no. 1 (2019): 19-32. https://hrcak.srce.hr/230621
Harvard
Brodarić Šegvić, S. (2019). 'Neformalno usvajanje engleskog vokabulara putem medija kao neizostavan faktor uspješnosti u formalnoj nastavi engleskog kao stranog jezika', Školski vjesnik, 68(1), pp. 19-32. Available at: https://hrcak.srce.hr/230621 (Accessed 02 May 2024)
Vancouver
Brodarić Šegvić S. Neformalno usvajanje engleskog vokabulara putem medija kao neizostavan faktor uspješnosti u formalnoj nastavi engleskog kao stranog jezika. Školski vjesnik [Internet]. 2019 [cited 2024 May 02];68(1):19-32. Available from: https://hrcak.srce.hr/230621
IEEE
S. Brodarić Šegvić, "Neformalno usvajanje engleskog vokabulara putem medija kao neizostavan faktor uspješnosti u formalnoj nastavi engleskog kao stranog jezika", Školski vjesnik, vol.68, no. 1, pp. 19-32, 2019. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/230621. [Accessed: 02 May 2024]
Abstract
Srednjoškolci u Hrvatskoj imaju sve više mogućnosti za nenamjerno usvajanje engleskog jezika u izvanškolskom kontekstu uz internet, titlovane televizijske programe, pjesme i videoigre engleskog jezičnog sadržaja. U ovom radu statistički su analizirani podatci prikupljeni pomoću upitnika s ciljem uspoređivanja ocjena iz Engleskog jezika 78 srednjoškolaca i usvajanja novih engleskih riječi iz medija: nastoje li riječi razumjeti iz konteksta te koliko često provjeravaju njihovo značenje? Istražuje se i odnos uspjeha učenika i njihovog stava o utjecaju različitih medija na slučajno usvajanje engleskog vokabulara. Provedeni Hi-kvadrat testovi potvrdili su da učenici s najboljim ocjenama statistički značajno češće pristupaju novim leksičkim jedinicama nastojeći ih razumjeti iz konteksta, a također im učestalije provjeravaju značenje, te da veliku količinu engleskih riječi usvajaju putem glazbe i filmova. Svrha ovog rada jest istaknuti važnost ovakvog spontanog usvajanja engleskog vokabulara kroz medije kod hrvatskih srednjoškolaca, te skrenuti pozornost na mogućnost korištenja tih saznanja u formalnoj nastavi engleskog kao stranog jezi
Keywords
engleski jezik i mediji; nastava stranih jezika; podučavanje engleskog jezika; spontano usvajanje vokabulara; strategije usvajanja vokabulara
Hrčak ID:
230621
URI
https://hrcak.srce.hr/230621
Publication date:
29.6.2019.
Article data in other languages:
english
Visits: 2.195
*