Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.17685/Peristil.62.12

Uloga i mjesto srednjoškolskog predmeta Likovna umjetnost u okviru umjetničkog područja hrvatskog odgojnoobrazovnog sustava

Josipa Aviž ; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb, Department of Art History


Full text: croatian pdf 147 Kb

page 203-219

downloads: 514

cite

Full text: english pdf 147 Kb

page 203-219

downloads: 782

cite


Abstract

U radu se na temelju analize nastavnih programa, kurikuluma i srodnih obrazovnih dokumenata upućuje na važnost predmeta Likovna umjetnost za formiranje i strukturiranje umjetničkog odgojno-obrazovnog područja u hrvatskom gimnazijskom obrazovanju. Također se ističe doprinos povjesničara umjetnosti zaslužnih za promicanje umjetnosti u obrazovanju i pronalaženje putova integracije i korelacije umjetničkih sadržaja s drugim odgojno-obrazovnim područjima.

Keywords

učenje i poučavanje Likovne umjetnosti; umjetničko odgojno -obrazovno područje; gimnazije; nastavni planovi i programi; kurikulumski dokumenti; obrazovne politike i reforme

Hrčak ID:

239564

URI

https://hrcak.srce.hr/239564

Publication date:

1.6.2020.

Article data in other languages: english

Visits: 2.545 *