Skip to the main content

Professional paper

PRIMJENA RAČUNALNE TEHNOLOGIJE U ODGOJU I OBRAZOVANJU DJECE S POSEBNIM POTREBAMA

Goran Livazović ; OŠ Šećerana, Šećerana, Beli Manastir, Hrvatska


Full text: croatian pdf 140 Kb

page 79-86

downloads: 4.782

cite


Abstract

Društvena inkluzija određena je kao put kojim se stvaraju nastojanja kako bi svaka osoba, bez obzira na okolnosti i iskustva, dosegnula svoj puni potencijal u životu. Računalna i internetska tehnologija imaju potencijal pružanja pomoći osobama s posebnim potrebama kroz pristup mnoštvu profesionalnih, obrazovnih, društvenih i ekonomskih izvora. Informacijska tehnologija (IT) postaje ključno sredstvo sudjelovanja u društvenom životu. Cilj je rada pružiti pregled zakonskih odluka i stajališta vezanih uz pitanja i prava uporabe tehnologije, rasvijetliti neke aspekte uporabe tehnologije osoba s posebnim potrebama te ponuditi analizu provedenih istraživanja vezanih uz problematiku dostupnosti tehnologije u odgoju i obrazovanju osoba s poteškoćama u razvoju.

Keywords

inkluzija; digitalni jaz; podupirajuća tehnologija; pristup Internetu

Hrčak ID:

24066

URI

https://hrcak.srce.hr/24066

Publication date:

12.5.2008.

Article data in other languages: english

Visits: 7.561 *